Saturday, May 22, 2010

Macam mana nak halau TIKUs masuk rumah.





Salam semua, ni topik saja je nak didiskusikan sebab dah pening kepala dengan haiwan tak peliharaan ni. Mana taknya, saya dah puas berikhtiar camne nak halau dia dari menyelusup masuk dalam rumah. Semua lubang-lubang dah ditutup. Semua sisa-sisa makanan dah dibuang supaya takde tarikan utk dia menjengah cari sia makanan. Tapi cek ti ni tetap datang masuk. Tak dapat makanan, buku anak-anak pun dia sebat jugak. Geram!!!!! tolong saya beri idea....

1 comment:

kedai-lelaki.com said...

Gunakan jer alat penghalau tikus ultrasonik. X perlu guna racun, angkat tikus dlm jerat, cari bangkai. Cuba search kat mudah.my